Veelgestelde vragen

Er is iets mis met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via ons contactformulier en wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wat is jullie return policy?

Wij bieden een 14 dagen geld-terug-garantie. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van uw product contact met ons op via het contactformulier en wij begeleiden u graag bij het terugsturen van uw bestelling voor een terugbetaling. 

Hoe lang duurt het voordat jullie mijn bestelling verwerken?

Wij proberen uw bestelling binnen 24 uur te verwerken. Eenmaal uw bestelling verzonden, duurt het 1 of 2 dagen voordat de bestelling aankomt.

Hoe wordt mijn bestelling naar mij verzonden?

Al onze artikelen worden verzonden met PostNL of DHL met volgnummer, en worden geleverd in een nette verpakking.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

U kunt de volginformatie van uw bestelling bekijken door het trackingnummer in de mail met als onderwerp "uw bestelling is verzonden" in te vullen op onze website viadeze link.

Waar bevindt zich de hoofdvestiging van KLUVARO?

We hebben een kantoor in Nederland en al onze producten worden vanuit ons Magazijn in Oldenzaal verzonden. 

Is betalen op deze website veilig?

Wij maken gebruik van beveiligde betaalsoftware van Stripe, Mollie en Shopify Payments. Zo weet u altijd zeker dat uw betaling veilig is. 

Hoe zit het met verzendkosten en retourneren?

Wij bieden GRATIS verzending aan binnen Nederland en België, met trackingnummer. Retouren worden geaccepteerd binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourkosten worden niet gedekt.

Waar kan ik KLUVARO producten kopen?

KLUVARO producten zijn verkrijgbaar via deze webwinkel en via bol.com. Wij kunnen u altijd de beste prijs garanderen. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb?

Over het algemeen verzenden wij uw artikelen binnen 24 uur. Na het verzenden komt uw product binnen 1 tot 2 dagen bij u thuis.

Naar welke landen verstuurt KLUVARO producten?

Ons merk KLUVARO verkoopt producten voornamelijk binnen Europa. Via deze Nederlandstalige website verkopen wij voornamelijk in Nederland en België.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

U kunt bij ons betalen met via de volgende methodes:

- iDEAL
- Bancontact
- Klarna
- AMEX
- Apple Pay
- Google Pay
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- PayPal

Wat moet ik doen als ik een kapot of verkeerd item heb ontvangen?

Als u niet tevreden bent met het product of als u een beschadigd product heeft ontvangen, zullen wij alles in werk stellen om uw probleem op te lossen. Om u verder te helpen, staat ons Customer Support Team voor u klaar. Gebruik de contactmogelijkheden op onze website om contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

U kunt uw product binnen 14 dagen retourneren. Houd er rekening mee dat het product in de originele wederverkopende staat moet zijn. Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie hieromtrent.

De klant betaalt de verzendkosten voor het retourneren van het product. Neem contact met ons op via een van de contactmogelijkheden op deze pagina, en ons Customer Support Team zal u daarbij helpen.

Heb je vragen?

Neem dan gerust contact op via info@kluvaro.nl of vul het contactformulier in door op de onderstaande knop te drukken.